مجلس بسترساز کار و سرمایه ایرانی است
نوشته شده توسط : احسانی
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:
مجلس بسترساز کار و سرمایه ایرانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قوانین کارآمد در مجلس شورای اسلامی سعی داریم بستر تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را شایسته فراهم کنیم.

خبرگزاری فارس: مجلس بسترساز کار و سرمایه ایرانی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی بعد از ظهر امروز در دیدار مردمی خود در مشگین‌شهر اظهار داشت: ما در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری سعی می‌کنیم بهترین بستر و شایسته‌ترین اقدامات را به گونه‌ای انجام دهیم تا کوچک‌ترین خلل و خدشه‌ای در تحقق اهداف آرمان‌های نظام در این زمینه به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: ما تنها با تصویب قوانین و مقررات می‌توانیم بسترساز این کار باشیم اما حمایت جدی و کار عملی وظیفه دولت است تا بتواند بدون در نظر گرفتن موانع خاص بستر حمایت از تولید ایرانی را به همراه کار و سرمایه فراهم آورد.

اسدی یکی از الزامات اجرای این هدف‌گذاری صحیح را دور شدن از مسیر واردات بی‌رویه و قاچاق توصیف کرد و افزود: ما زمانی می‌توانیم به تقویت تولید ملی اقدام کنیم که از سرمایه‌گذاران داخلی به هر نحوه ممکن حمایت کرده و اجازه ندهیم تولید داخلی اسیر واردات بی‌رویه شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما با عمل به خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی می‌توانیم به سرعت به مؤلفه‌های خودکفایی و استقلال اقتصادی دست یافته و در حوزه عمل نیز توانمندی‌های خود را تقویت کنیم.

وی تلاش استکبار جهانی را برای به انزوا کشیدن ایران اسلامی یادآور شد و گفت:‌ دشمن با ناکامی در عرصه جنگ نظامی و فرهنگی این بار در عرصه اقتصادی فشارها و تهدیدات خود را روزافزون کرده است تا شاید بتواند بسیاری از چالش‌ها را پیش روی نظام اسلامی بگذارد اما غافل از این‌که اراده ملت ایران تهدید و تحریم‌شکن است.

به گزارش فارس، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس در ادامه سخنان خود یادآور شد: در تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال‌جاری باید تمام دستگاه‌ها و قوا دست به دست هم دهند تا ایران اسلامی ما به مرزی از استقلال اقتصادی برسد که بدون تکیه بر منابع نفتی بتواند چالش‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به اقتدار حقیقی در این حوزه دست یابد.

اسدی بازوان توانمند در بستر اشتغال و سرمایه‌گذاری واقعی را بانک‌ها اعلام کرد و ادامه داد: بانک‌ها اگر بتوانند با دقت و ظرافت خاص پرداخت تسهیلات را به سمت سرمایه‌گذاری واقعی بکشانند در آن صورت تولید داخلی تقویت شده و جلوی واردات بی‌رویه به کشور نیز گرفته می‌شود.

وی یکی از مؤلفه‌های اصلی را در تقویت این حوزه حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: کشورمان با داشتن سرمایه عظیم انسانی و منابع ممتاز قادر است روز به روز در حوزه اقتصادی توانمند شود و در این زمینه باید مثلث تولید، توجه مسئولان و حضور مردم را تقویت کرده و به آن ارج نهاد.

اسدی در ادامه سخنان خود ایجاد رغبت به مصرف کالای داخلی را در تحقق شعار امسال ضروری اعلام کرد و افزود: ما برای دستیابی به تولید و ارزش افزوده بیشتر به حضور سرمایه‌گذاران و کناره‌گیری از واردات بی‌رویه نیاز داریم که همه باید در این مسیر گام‌های جدی را برداریم.

 





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: